Sabtu, 10 Ogos 2013

harap korang baca entri lia ni (luahan hati yang tak terkata)


Assalamualaikum w.b.t ..

Malam ni hanya terdapat beberapa kata saja yang lia nak ucapkan kepada si dia yang lia sayang dan cinta tu,tapi serius cinta and sayang ni lia hanya dipendam saja walaupun pada awalnya dia dapat tahu.tapi sekarang perasaan itu still ada :') maybe kata-kata itu lia petikkan dari sebuah filem or lagu-lagu .

"Kadangkala orang yang menyintaimu adalah orang yang tidak pernah menyatakan cintanya padamu.
Kerana orang itu takut kau berpaling dan menjauhinya.
Dan bila di suatu masa dia hilang dari pandangan mu,Kau akan menyedari dia adalah cinta yang tidak pernah kau sedari yang selama ini dia menanggung sendiri semua perasaan itu."

"Tak akan pernah hilang rasaku,cinta yang membawa dalam hatiku,
Bagai mata yang tak terpejam,aku kan tetap menantimu."

"Mungkin kita pernah rasa cinta yang takdirnya bukan untuk kita,
Aku mencintaimu walaupun kau tak pernah tahu,
Aku mencintaimu tanpa lelah ataupun jemu.
Mungkin kita tak bersama ditakdirnya,
Tak mengapa asalkan kau bahagia.
Im sorry but i love you,Im sorry if i miss you.
Even if i cant have you :'),you know i always be there for you ." remember that ok !!

hemm ini saja luahan hati lia yang lia dapat petik dari filem and lagu2 , semuanya ada kaitan dengan soal hati lia nih terhadap dia .. timbul je perasaan ni sejak hampir2 hujung tahun lepas,tapi lia tak dapat buat apa-apa kerna masa itu lia ada konflik dengan bekas kekasih lia and si dia ni sering menyatakan yang dia ada meminati seseorang perempuan,masa tu lia rasa hampa juga,tapi its ok, im ok.hmm maybe lia terlewat untuk berterus terang.tapi lia cuba juga siasat siapa gerangan perempuan yang begitu bertuah menarik perhatian dia.setiap kali lia online facebook pasti lia akan buka wall dia,tak pernah miss langsung.Terus terusan bila saja lia teringat dia ,terus lia menangis kerna perit menahan perasaan yang terpendam ni.Akhirnya lia buat keputusan untuk berterus terang dengan dia.Masa tu dia tak mampu buat apa2 kerna dia sudah kapel dengan perempuan yang dia minat tu.Lia terus menangis,menangis yang begitu teruk maybe berasa lega selepas dapat berterus terang juga.Lia tau dia sudah kapel,lia just luahkan untuk dia tahu dan terus lupakan apa yang lia cakap tu dan jangan fikir soal tu supaya tidak mengganggu hubungan dia.lia ada tanya apa dia ada perasaan macam lia juga ? dia cakap dulu ada tapi lepas tahu lia kapel dia terus belajar buang perasaan tu.tapi dia cakap jangan risau,kita tetap akan berkawan , kita tetap akan berkawan selamanya.Lia terima saja apa yang dia kata kan .. lia tak mampu buat apa-apa .. 
     tapi lepas saja dari itu,tabiat lia yang selalu tengok wall facebook dia tak pernah berubah.dari situ lia dapat lihat betapa happynya dia dengan psangan dia,dalam masa yang sama,lia rasa happy tp ada lia rasa pedih hati ni,nangis .. lia tak tahu kenapa . perasaan ni bercampur-campur.asal tengok je terus perasaan ni berubah macam tu.tapi apa2 pun lia nak dia happy saja.lia akan sokong dia dari belakang.
    korang tak tahu betapa perinya hati ni .. korang ingat senang ke nak hilangkan perasaan sayang ni terhadap seseorang..cinta yang hadir semua lumrah manusia kan,tidak kira apa jua keadaan.kalau dia nak lia lupakan perasaan ni maybe caranya dia buat lia benci dia.tapi maybe tak akan.walaupapun yang jadi,sayang and cinta lia tak akan berubah,lia tetap sayangkan dia,biarpun hati lia ni sakit,sengsara,pedih .. lia tetap akan berada dibelakang dia,lia tetap akan sokong dia.lia tetap nak dia happy saja. Itulah tugas seorang sahabat... i just want you happy.kita tetap kawan kan .. kita tetap akan kawan selamanya .. ayat ni ja dia selalu ulang dekat lia..
lia tak pernah ada perasaan macam ni dalam hidup lia tau takk !!

P/S harap dia tak baca la entri ni :P 







2 ulasan:

  1. samalah kita, tabiat stalker tak mampu nak dikikis, huhu :'(

    -www.haneeza.com-

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeke ?? sama mcam kita ea ..hmm :')

      Padam

jom baca entri lia yang lain pula

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...